JANGAN DILIHAT SEREM

Sabtu, 30 Juni 2012

Pengalaman Camping di Pulau Seribu

Yg kocak sih pengalaman wkt gw lg Camping di pulau Seribu, tepatnye di pulau onrust.....

Wkt itu penduduk da pade molor,(cuman dikit penduduknye).
gw sih da denger dari lama & dari penduduk sono, "dek, ati2 klo jln malem2....ntar, none belande itu muncul,,sering jalan2 die bawa lentera gytu...gw penasaran, wkt sore gw masuk ke komplek makamnyer, eh emang ade nisannye...

pas malamnye, angin sepoi2 tenang banget....
Gw ame tmen, jumlahnye ganjil pokoknye jalan keliling, sambil cari kepiting and fishing spot.... Sambil nokib2 dikit

Gw sih mank bisa dikit & ngerti tentang hal2 ghaibh....waktu temen gw mancing, gw ngobrol ame tmen2 yg laen sembari tiduran dket bkas tembok benteng blande, langsung temen gw yg mancing negor, "bangunin tuh si rizal, ade yg ngintip dari balik tembok, pake topi baja tuh".. gw langsungnengok, eh ternyata emang tentara blande yg lg ngintip,,cuman mantau doank, kagak iseng...
lah bujukh, langsung aje gw ajak tmen2 gw jalan lagi, sembari keliling, soalnye hawanye dah kagak enak....


Akhirnye, gw sendirian, modal senter mini balik ke tenda...dah gelap. lwat hutan2 lagi
Tapi, tiba2 temen gw yg sendirian di tenda lari ngacir kayak pkl diuber trantib, spontan kite kaget jg....trus gw tanya,"Ade ape rif?!?! lau kayak org abis nyolonk sempak cw, ampe pucet gytu...???" dia jawab"Bos, asli tadi parah banget...Tiba2 Angin kenceng, tp di skitar tenda doank, trus kayak ade org bolak-balik meriksa di dpan tenda....Wkt gw intip, eh kagak ade.....gelisah gw...tau2nye, terpal ame tiangnye ade yg lepas kebawa angin, spontan aje gw keluar....Tau2nye gw liat, ade cahaya kecil di arah timur...bkn senter sih, tp kayak lilin gytu, siape yah???anak2 & penduduk kan pake senter..... tanpa mikir banyak akhirnye, gw ngacir tinggalin tenda, eh, ktemu lu...Untung...

Gw jg penasaran, akhirnye gw balik ke tenda bareng si arief, trus gw jalan2 lagi pengen liat tuh sumber cahaya di hutan.....ternyata!!!!! MasyaAllah...bener2 ade.....gw pengen ngedeketin, tp, gw ragu,,,,,,"Jgn2 ini si none Blande itu nih....ah, bodoh ah, kite kagak gangguin dia ini...."

Gw langsung berpalink, and balik ke tenda yg da rame ma anak2 yg abiz mancing.....
Pas malemnye, pade molor kan tuh....gw masi ngerokok di dket Pintu tenda.... emang ade yg ngintip2 gytu.....kayak pasukan2 blande yg mondar-mandir....akhirnye gw cuekin&nggak ambil pusing....

Eh, tau2 cahaya lampion/Lentera itu makin deket.....Langsung aje gw ambil sarung & Molor......tanpa disadari, die ngelewatin tenda,,,,,,nah, baru gw tenang dah,,,bise molor nyenyak.....gw ngeri tmen2 gw ade yg kesambit,ntar jg ngaco.....

Gw tidur dgn pulas, akhirnye besok paginye kie berkemas pulank.......Gw pengen cerita ke org kampung sono, tp, kagak enak masalahnye kejadiannye kan disini jg

Tidak ada komentar:

Posting Komentar